مصاحبه آرشیو خبر ها
با یوونتوس توافق کرده بودم ، بازی کردن کنار پوگبا و دیبالا می توانست مایه خوشحالی باشد

با یوونتوس توافق کرده بودم ، بازی کردن کنار پوگبا و دیبالا می توانست مایه خوشحالی باشد

یولیان دراکسلر را یادتان هست؟ او پارسال در مرکز شایعات نقل و انتقالات باشگاه قرار داشت، این هافبک تهاجمی خلاق کنونی وولفسبورگ حالا بعد از 1 سال به تشریح شرایطی که او را از تورین دور کرد پرداخت، حرفهایی که به گاتزتا دلااسپورت زده با هم می خوانیم:

 

در ماه اکتبر، با توجه به نتایجی که یوونتوس گرفت، با خودم فکر کردم با توجه به رفتن آندره ا پیرلو، آرتورو ویدال و کارلوس توز، از لغزشی بالقوه پرهیز کرده ام. اما حالا که به عقب نگاه می کنم باید اعتراف کنم که اگر اسکودتو و کوپا ایتالیا را می بردم خیلی خوب میشد. در آن مقطع انتقادهای زیادی به تیم وارد می شد، که شامل پائولو دیبالا هم می شود، اما کیفیت تیم در دراز مدت خودش را نشان داد. برای مثال، به نظر من یوونتوس در مقابل بایرن شایسته ی صعود بود. بازی کردن برای چنین تیم قدرتمندی که بازیکنانی نظیر پل پوگبا و پائولو دیبالا را دارد واقعا مایه خوشحالی و مسرت بود. در وولفسبورگ جو آرام تری هست و کنار آمدن با فشاررسانه ها هم آسان تر است. به همین خاطر تصمیم گرفتم به اینجا بیایم تا در محیطی ارام پیشرفت کنم.

 

این هافبک خلاق افزود:

 

برایم مایه افتخار بود که یوونتوس مرا می خواست و برای مدتی طولانی تلاش کرد تا قرارداد را به امضا برساند. یووه باشگاهی بود که من همواره با علاقه دنبالش می کردم. در ماه آگوست، چندین جلسه ی مذاکرده برگزار شد و تلاش کردند که در مورد مبلغ ترانسفر با شالکه به توافق برسند. من با شرایط یوونتوس از قبلش موافقت کرده بودم، تا جایی که می دانستم همه چیز درست شده بود، اما دو باشگاه نتوانسته بودند به توافق برسند. در آخرین دقیقه، وولفسبورگ کوین دی بروین را فروخت و با من تماش گرفت تا جانشین او شوم. وولفسبورگ باشگاه بزرگی است و در فصل گذشته دو جام برده بود و به من این شانس را می داد که در آلمان بمانم.

 

یولین در پایان گفت:

 

وولفسبورگ و شالکه به سرعت به توافق رسیدند، پس تصمیم گرفتم گزینه ی دوم را انتخاب کنم. اگر مذاکرات با یوونتوس کوتاه تر بود، من امروز در تورین بودم. روند پیشرفتم متوقف شده بود و نیاز به چیزی جدید داشتم، پس به شالکه گفتم که می خواهم باشگاه را ترک کنم و به همین خاطر پیشنهادات را بررسی کنند. می دانم که انتظار پول زیادی داشتند، اما من واضحا گفتم که می خواهم فروخته شوم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: